Translate

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Άνοιξη 2017


Σκέψεις που γεννήθηκαν
ένα ανοιξιάτικο πρωινό
που ο ήλιος έδειχνε το φωτεινό του πρόσωπο
κι όλα μαρτυρούσαν τον ερχομό μιας άλλης εποχής

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~



Άνοιξη 2017

Πως θα ήταν ο ουρανός χωρίς τα σύννεφα
τα λιβάδια δίχως τα λουλούδια
τα δέντρα χωρίς τα πουλιά
;
Η θάλασσα χωρίς κοχύλια
Η μέρα δίχως τον ήλιο
Η νύχτα χωρίς φεγγάρι
Τα μάτια μου χωρίς το βλέμμα σου 
Η ζωή μου χωρίς τη φωνή σου
;! 
Θα ήταν.. 
Άνοιξη χωρίς Άνεμο
Καλοκαίρι δίχως φως
Φθινόπωρο χωρίς βροχή
Χειμώνας Δίχως χιόνι
!
 Δέντρο στην άκρη του γκρεμού
~
Τι θα ήταν η αλήθεια μου χωρίς το ψέμα σου..
Που θα έβρισκα υλικά για το παραμύθι μου;!
~
Ανοίγω το τετράδιο
Σκαλίζω τα πρώτα γράμματα

Άλφα βήτα θαΥμα δέλτα
Κάπα Λάμδα μι & νι
Πι ρο σίγμα
Ως
το τέρμα 

Ζωγραφίζω 
είμαι κι είσαι 
το κλειδί του σολ 

~ * ~ * ~ * ~ * ~

© Σοφία Αμπερίδου 
4 Μαρτίου 2017



Ανοίγω ραδιόφωνο
Συχνότητα : 100,6 fm Θεσσαλονίκης
Κυριακή ώρα 12- 1το μεσημέρι
στους δέκτες σας η εκπομπή "Ποντιακή Μούσα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου